Επιχειρηματική Παρουσίαση QLS “Leaders not Followers”
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ QLS
“Leaders not Followers”
Στα πλαίσια του TESOL GREECE στο Goethe Institute , 19-20/3/2016 και του 8th Foreign Languages Forum & Book Exhibition by ELT NEWS, 9-10 Απριλίου 2016 στο ROYAL OLYMPIC HOTEL, πραγματοποιήθηκε επιχειρηματική παρουσίαση για Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών που διοργάνωσε το QLS -Quality in Language Services με εισηγητή τον κ.Νίκο Μπαζιώνη (Σύμβουλο Επιχειρήσεων & Εκπαιδευτή).
Ο κ. Μπαζιώνης, αφού περιέγραψε το τοπίο της Νέας Οικονομίας στην χώρα μας, εστίασε την εισηγησή του στους τρόπους που μπορεί ένα Κ.Ξ.Γ να ηγηθεί και να διαφοροποιηθεί διατηρώντας την ταυτότητά του και την επιχειρηματική του αυτονομία.
Επισήμανε οτι η συνεχής προσπάθεια ανέρευσης νέων πλεονεκτημάτων απέναντι στον ολοένα και αυξανόμενο ανταγωνισμό και η νέα πελατοκεντρική αντίληψη επιτυχίας, μας οδηγεί στην αναζήτηση της Υπεροχής στην εξυπηρέτηση των πελατών και στην Συνέργεια .
“Synergy is the Future”
Ο κ. Μπαζιώνης παρουσίασε το ζωντανό παράδειγμα του QLS –Quality in Language Services, ένα Δίκτυο Κέντρων Ξένων Γλωσσών Πιστοποιημένης Ποιότητας, τα οποία συμπορευόμενα πάνω σε κοινές αξίες και πρότυπα για την προσφορά Ξενόγλωσσων Εκπαιδευτικών Υπηρεσιών στην Ελλάδα, διαμορφώνουν ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο για τους μαθητές και τους γονείς που τα εμπιστεύονται.
Η δυναμική του QLS από το 2002 που ξεκίνησε, βασίζεται σε μια τέτοια συνεργασία επιτυχημένων Κ.Ξ.Γ μέσα απο συνέργειες (Synergy) σε επίπεδο επιχειρηματικότητας, marketing , ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών στον κλάδο της Ξενόγλωσσης Εκπαίδευσης, μετρώντας μέχρι σήμερα σημαντικές συνεργασίες με Πανεπιστήμια και Φορείς διεθνώς και συμμετοχές σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα.
Μερικές από τις κοινές δράσεις που εφαρμόζει το Δίκτυο QLS είναι Συνέδρια και Ημερίδες καθηγητών, γονέων και μαθητών, η δημιουργία πρωτότυπου Εκπαιδευτικού Υλικού για τα μέλη του, η εφαρμογή Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων όπως το QLP -QLS Learning Profile (Μαθησιακός χάρτης μαθητή & Διαφοροποιημένη Διδασκαλία) καθώς και οι διαφημιστικές ενέργειες προώθησης τόσο του δικτύου QLS αλλά και του κάθε μέλους του, το οποίο λειτουργεί με πλήρη επιχειρηματική αυτονομία.